Publicado en Curiosidaes

El 3 d’Ochobre de 1835, en Núremberg, Alemaña, nacía «Staedtler»

El 3 d’Ochobre de 1835, en *Núremberg, Alemaña, nacía una de les marques mas reconocíes del mundu xenerando una de les rivalidaes empresariales mas encarnizadas de la hestoria, esi día creábase «Staedtler».

En 1662 un mozu carpinteru llamáu Friedrich Staedtler, fíxose conocíu por fabricar llápices de grafitu con gran calidá, en 1835 el so descendiente Johann Sebastian Staedtler decidió retomar ese oficio y el 3 d’Ochobre fundó formalmente la empresa «Staedtler». Los sos escelentes productos de Carboncillo y llápices pastel dieron un duru golpe a la vecina y yá consolidada «Faber-Castell».

Escontra fines del sieglu XIX yá fabricaba mas de 2 millones de llápices al añu xenerando envidies de los sos colegues. Faber- Castell» yera rellacionada cola tradición y el luxu, Staedtler cola innovación y la tecnoloxía, gracies a esta rivalidá beneficióse’l consumidor que recibía acaldía meyores productos. En 1920 la subsidiaria de Faber nos EEXX tien un pleitu y dixébrase en dos, una independiente y otra subsidiaria de la casa matriz alemana surdíen la Eberhard Faber y la John Faber. Staedtler espándese y crea les marques «Mars» y «Noris», amás d’incursionar n’elementos modernos para’l dibuxu técnicu fundando la multinacional «Mars Pencil and Fountain Pen Factory».

En 1978 Staedtler fai una xugada deslleal y merca los derechos a Eberhard Faber xenerando un falsu tercer competidor confundiendo a los fanáticos de «Faber-Castell». En 2009 los directivos de Steadtler deciden revertir esta deshonrosa actitú y ufierten al conde Anton-Wolfgang von Faber-Castell que retome’l control de la Eberhard Faber poniendo fin a 180 años de competencia n’Alemaña, yá nun la precisaben, ente dambes empreses yá apoderaben el mundu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *