Publicado en Política Llingüística

Nueva imáxen gráfica del Principáu d’Asturies

/    /

 

El Gobiernu del Principáu d’Asturies actualizó la si imáxen corporativa gráfica a final del cursu pasáu. Dende entós usamos esta nueva tipografía e imáxen.

Esti manual describe cómo afaer la imaxe de marca gubernamental del Principáu d’Asturies a los distintos medios.


El manual foi diseñáu para apurrir un enfoque coherente para la marca gubernamental, les sos conseyeríes y les marques acomuñaes al gobiernu. El nuevu sistema de diseñu va basar nel «sistema dixital primeru» de forma práctica, eficaz y adaptable.
La exa de la identidá ye’l tradicional escudu, con un tonu muncho más modernu y versátil, que apurre una referencia visual clara y estremable para’l Gobiernu del Principáu d’Asturies, dexando a los ciudadanos identificar fácilmente cuándo se comuniquen con una organización gubernamental.

L’anterior escudu yera: Wikipedia

/

Esti sistema diseñóse para apurrir al gobiernu del Principáu un enfoque coherente y unificao.Esti sistema tien de ser utilizáu por El Gobiernu del Principáu d’Asturies, toles conseyeríes y aquellos servicios que dependen del gobiernu.

Toes aquelles axencies non gubernamentales o ministerales qu’utilicen la marca del gobiernu tendrán de faelo de tala forma que percíbanse claramente como organizaciones o relación directa col gobiernu. Los equipos, unidaes y servicios de  cualquier departamentos nun tienen d’afaer el sistema de diseñu para’l so usu, indicando claramente’l nome o serviciu nes comunicaciones, como s’ilustra na páxina 28.

conseyeria_vertical_fondo_blanco.png

Hace 3 meses

conseyeria_vertical.svg

Hace 3 meses

conseyeria_vertical.png

Hace 3 meses

conseyeria_horizontal_fondo_blanco.png

Hace 3 meses

conseyeria_horizontal.svg

Hace 3 meses

conseyeria_horizontal.png

Hace 3 meses

 

Conseyería d’Educación

Hace 3 meses

Consejería de Educación

Hace 3 meses

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *