Publicado en Asturies, Viaxes

Asturies ta presente na feria World Travel Market de Londres

/

El Principáu refuerza la so promoción turística internacional con un área esclusiva dientro del pabellón de Turespaña na feria World Travel Market (WTM), que se celebra esta selmana en Londres. L’espaciu d’Asturies ta recibiendo consultes profesionales y detectóse un creciente interés impulsáu pol refuerzu de les conexones aérees directes con distintos destinos europeos.

Amás, por cuenta de la celebración de la feria, Asturies fortalez la so estratexa d’allugamientu na capital británica con acciones promocionales en dellos medios de comunicación como The Times y el suplementu Check-in, del Daily Mail. Coles mesmes, un centenar de taxis eléctricos londinenses van llevar la imaxe turística del Principáu hasta finales de mes.

World Travel Market ye una de les principales feries profesionales de turismu a nivel internacional y nesta edición cunta con 700 estands y más de 2.000 espositores d’un centenar de países y rexones.

Asturies, presente en los taxis de Londres

«En todas las ocasiones». Así reza uno de los versos del famoso himno asturiano al que, ahora, podemos añadirle «y en todos los lugares». Y es que resulta que el clásico lema de promoción turística «Asturies Paraíso Natural» se encuentra estos días a la vista de todos los habitantes y visitantes de la capital inglesa. Eso sí, con su versión inglesa: Natural Paradise.

Los taxis londinenses, que son uno de los múltiples emblemas de la capital británica, son el soporte sobre los que el Gobierno de Asturies lleva a cabo estos días su promoción como destino turístico, mostrando el conocido hórreo de La Regalina, situado en Cadavéu y que ha sido nombrado como pueblo ejemplar en el año 2022.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *