Publicado en Dinosaurios

Patagopelta, el nuevu dinosauriu acorazáu atopáu na Patagonia Arxentina

Un nuevu afayu paleontolóxicu en Ríu Negru dexó aprender más sobro un dinosauriu del grupu de los nodosáuridos, que s’estremen por llevar grandes escayos na zona del pescuezu y costazos. Trátase del Patagopelta, que midía dos metros de llargu. La investigación estendiose por décades hasta llograr meyores reconocíes pola comunidá científica internacional.

Los primeros restos fósiles d’anquilosaurios del norte de Patagonia fueron colectados a empiezos de la década de los 80’ nes proximidaes del Salitral Moreno, al sur de Roca. De magar, esti tipu de dinosaurios fuera bien torno pa la paleontoloxía.

Patagopelta (que significa «escudo patagónico») es un género extinto de dinosaurio nodosaurino del Cretácico superior (Campaniense superior – Maastrichtiense inferior), proveniente de la Formación Allen en Argentina. El género contiene una sola especie, P. cristata, conocida a partir de un esqueleto parcial. Patagopelta es un anquilosaurio muy pequeño, comparable en tamaño al nodosáurido enano Struthiosaurus, de unos 2 metros de largo.1

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *