Publicado en Curiosidaes, NATURA

Afayen un cachu de corteza terrestre de 4,400 millones d’años n’Australia

Atopen un cachu de corteza de 4 mil millones d’años que sobrevivió debaxo d’Australia y podría ser clave para afayar cómo s’anició la vida.

Los xeólogos tienen una xera titánica al tratar de descifrar los misterios qu’escuenden les plaques de la Tierra. Al nun tar espuestes y atopase a miles de metros de fondura, tienen que inxeniárselas para llograr la mayor cantidá d’información posible. Afortunadamente atoparon los sos propios métodos y gracies a ellos, afayaron evidencia d’una pieza de corteza terrestre de casi 4 mil millones d’años debaxo d’Australia Occidental, un afayu de gran importancia pos podría revelar por qué’l planeta pasó de ser inhóspito a allugar una gran cantidá de vida.

El grupu d’investigadores de la Escuela Curtin de Ciencies Planetaries y de la Tierra responsable del estudiu, utilizó un métodu bien peculiar. Al nun tener accesu a les grandes plataformes que s’atopen debaxo de les superficie terrestre, encontiaron escontra l’analís del sable y de esta forma, llograron parte de la hestoria xeolóxica.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *