Publicado en Asturies, Curiosidaes, Intelixencia Artificial

Asina sería la cara d’Asturies según la Intelixencia Artificial

La intelixencia artificial convierte Asturies en mocina y villanu. Una moza morena, con trences y pañuelu ye la personificación d’Asturies según Spanish IA. “Pidióse” a la intelixencia artificial Midjourney convertir les distintes comunidaes autónomes en persones (tenéis, si vos llama, l’enllaz d’Instagram equí).

— Rubeen (@Rubenzm99) January 15, 2023«>equí tenemos el filu de Twitter) convertiles en villanu de cómic.

La Intelixencia Artificial adéntrase no más fondo d’España y pon cara a les comunidaes autónomes. Spanishia ye la nueva intelixencia artificial que se fixo viral al traviés de les redes sociales personificando les comunidaes autónomes. Acordies con l’algoritmu utilizáu, el programa decidió representales al traviés de distintos personaxes que llucen sobro un fondu o un paxellu representativu del llugar al que pertenecen.

Asturies ye representada por una moza de pelo castañu, trences y un pañuelu atáu alredor de la cabeza, elementu típicu del traxe rexonal asturianu. En Twitter hai quien, como @rodrovd, compara a la moza con «una muyer de cualquier casería asturiana de principios de sieglu XX». Y hai quien inclusive-y saca paecíu con dalgún familiar, como @eltiohamelo qu’asegura que ye «la típica Cabraliega o Beyusca… ye igualita a la mio fía que ye Parraguesa… calcada a la so madre».

Amás, la intelixencia artificial recreó otres comunidaes autónomes como Canaries, representada por un mozu que se funde col mar, Madrid, con una neña frente al emblemáticu Edificiu Metrópolis, asitiáu na cai Alcalá, o Galicia, representada por una vieya que s’atopa frente a una de les sos característiques ríes.

En Tiktok, los dos vídeos qu’arrexunten toles imaxes tamién tuvieron xuna gran repercusión. El primeru d’ellos, qu’axunta les comunidaes d’Andalucía, Cataluña, Castiella y Llión, Asturies, Comunidad Valenciana, Galicia, Canaries y Madrid, cuenta en tan solo cinco díes con más de 580.000 visites y abargana de 40 gústesme. El segundu vídeu que xubió la cuenta Spanish IA, qu’arrexunta’l restu de comunidaes, Murcia, Estremadura, Cantabria, Castiella-La Mancha, Isles Baleares, Aragón, La Rioxa y País Vascu, cuenta con casi 500.000 visites y 10 mil gústesme. Los usuarios de la rede social china nun se quedaron indiferentes énte estes imaxes, como @elias4z que comentaba na publicación: «Como siempres Asturies la comunidá más bella».

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *