Publicado en NATURA

Les abeyes son reconocíes como les criatures más importantes de la Tierra

Los científicos consideren que les abeyes son los insectos más importantes del planeta Tierra. La importancia de les abeyes na vida humana. Esto debe a que nos dan miel y cera, participen na polinización de les plantes, afecten la cantidá d’alimentu vexetal ya inclusive animal.

Ensin abeyes, veríamos privaos de nueces, productos de granos, verdures y frutes . L’amenorgamientu de les poblaciones d’estos insectos puede llevar a que los animales domésticos veanse quitaos del so alimentu habitual. Ello ye que en munchos países, les aves y los animales #alimentar con pulgos y pulgos de nueces, y la cantidá d’alimentu depende directamente de la collecha de les mesmes nueces mientres la temporada.

Si les abeyes non polinicen los nozales a tiempu, entós nun hai nada qu’esperar a la collecha, lo que significa que va haber unu amenorgamientu natural nes poblaciones d’animales domésticos y aves.

Ambientalistes de Earth Watchers falaron con un mensaxe sobro la importancia de les abeyes nel ecosistema del planeta y llevaron a l’atención de l’audiencia la información de que dalgunes de les especies d’abeyes atópense anguaño na llista d’especies en peligru d’estinción y llamaron a les persones que s’axuntaron pa cavilgar fondamente sobro la magnitú de la catástrofe inminente.

Los científicos dixeron que númberu de munches especies d’abeyes ta menguando costantemente por cuenta de los procesos naturales y los insecticides utilizaos polos seres humanos, camudando les zones climátiques nel mundu, xuna amenorgamientu nel númberu de plantes nel suelu.

Llamaron l’atención de los presentes na conferencia sobro’l fechu de que les abeyes ayúdennos a encher el nuesu cuerpu con osíxenu, porque estos insectos trabayadores polinicen les plantes, que de la mesma producen osíxenu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *