Publicado en Curiosidaes

Xapón creó periódicu que al semase tresformase en flores para abeyes

Xuno de los periódicos xaponeses más importantes imprimió una edición especial del so periódicu que tenía granes de flores y podía llantase dempués de lleer. Foi un ésitu y creó conciencia sobro da-y un segundu usu a les coses. El diariu que se convierte en flores.

El númberu publicose pa “Green Day” y la mayoría de los artículos encetaron problemes ambientales significativos. Pero lo más importante ye que’l periódicu foi diseñáu pa ser reutilizáu. Imprimiose con tinta de base vexetal, qu’actúa como fertilizante, sobro papel recicláu espolvoriscáu con granes de flores (amapoles, roses, margarites, etc.). Dempués de lleelo, el llector solo tenía que resgar el periódicu en pequenos cachos y llantalo. Con riego regular y delles selmanes d’espera, floriaron formoses flores.

Con una circulación de más de 4 millones de copies en tol país, la edición especial foi un verdaderu ésitu: una gran cantidá de flores fixeron que Xapón fuera más verde y llimpiu. Como sabemos, les plantes absuerben dióxidu de carbonu y lliberen osíxenu. ¡Cuantes más plantes haya, meyor vamos alendar toos!

La iniciativa tamién incluyó componentes educativos y d’eventos. L’editor enseñó temes ambientales nes escueles de too Xapón utilizando’l Periódicu Verde como ferramienta central d’aprendizaxe. Tamién realizaron eventos públicos demostrando cómo llantar el papel y realizaron alderiques y llecciones sobro reciclaje y sostenibilidá.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *