Publicado en Día de...

Día Mundial de la Tortilla de patatas

llabra los amantes d’esti ensundiosu platu o tapa esiste una variedá enorme de recetes para la so preparación.Con cebolles, chorizos y otres opciones gourmet, son una auténtica esquisitez para’l cielu la boca más refináu: sola, como tapa o sirvida como acompañante o guarnición nes comíes.

¿Sabíes que delles afirmaciones suxuren que la tortiella de pataca inventose nel añu 1.604? Gracies a un cocineru belga (Lancelot de Casteau).Otros estudios señalen que s’anició n’Estremadura (España), por un inventu del Marqués de Carbayeda.

Pos por cuenta de esta maraviyosa receta la Tortiella de Pataca ye considerada unu de los platos fundamentales de la gastronomía española, y llargamente tastiada en dellos países del mundu. El secretu d’una bona tortiella anicia na cantidá correcta de güevos y pataques que s’utiliza na so preparación. Tamién procura acutar un sartén solo para faer tortielles, amestando aceite bien caliente.

Independientemente como se prepare esti platu ye considerada la comida favorita n’España, bien percima de la paella, el gazpachu y otros platos típicos d’esti país ¡Viva la Tortiella de Pataques!

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *