Publicado en Mapes, Pelis

El mapa de los llugares de película n’España

Diversos llugares del nuesu territoriu que dieron vida a les nueses películes y series favorites, o qu’inspiraron a escritores y guionistes para recrear nestes ciudaes y pueblos imaxinarios….

De norte a sur y d’este a oeste, afaya de la mano de Musement los numberosos pueblos y ciudaes ficticies partíos pol territoriu español. Y si te entren ganes de visitalos, te cuntamos qué escenarios reales fueron la fonte d’inspiración y/o los llugares de grabación. ¡Xúbite al nuesu metro y qu’empiece l’aventura!

ASTURIES: Vetusta

Localización real: Uviéu
Llibru: La Rexenta (Leopoldo Alas Clarín)

/

Leopoldo Alas Clarín inspirose n’Uviéu para recrear Vetusta, la ciudá na que trescurre tola acción de rexentar, obra cume de la lliteratura española. La catedral, la ilesia de San Isidro o El Fontán son dalgunos de los escenarios de les ides y veníes d’Ana Ozores, la protagonista de la novela.

La rexenta ye una película española de 1974 dirixida por Gonzalo Suárez. Trátase d’una adaptación cinematográfica de la novela homónima de Leopoldo Alas «Clarín». Una semeya de la sociedá de Vetusta (capital de provincia, bien identificable con Uviéu) nel postreru terciu del sieglu XIX.

]iframe width=»100%» height=»395″ src=»https://www.youtube.com/embed/CVewpBFJzic» title=»La Regenta 1. Introducción.» frameborder=»0″ allow=»accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share» allowfullscreen /iframe]

Ana Ozores cásase col antiguu Rexente de l’Audiencia de Vetusta, Víctor Quintanar, home bondosu pero maniáticu y enforma mayor qu’ella. Viéndose sentimentalmente abandonada, Ana empieza a ser cortexada pol donjuán provincianu Álvaro Mesía. El canónigu maxistral D. Fermín de Pas (el so confesor) ciernese dende’l campanariu de la catedral como un ave de rampiña acechante.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *