Publicado en Asturies, Ver Asturies

La Gueirúa, una sablera onde perdete

Anque’l fríu nel qu’esta inmensa Asturies nun convide a dir salir de casa y, muncho menos, a dir a la sablera, güei te encamentamos visitar un llugar costeru únicu, La Gueirúa. Porque anque sía iviernu, les sableres son un bon sitiu para allegar a esfrutar de la so guapura o pasar una ratada, sobremanera si tienes mascotes.


Sablera de La Gueirúa

La sablera a la que vos convidamos a visitar ye la sablera de La Gueirúa, allugada nel conceyu de Cuideiru. Esta cala, atópase concretamente nel guapu pueblu de Santo Marina, pol que vas poder pasiar en baxando a guardar la guapura del mar.

La sablera de Gueirúa ye una pequeña cala de cantares rodaos que destaca sobremanera pol so paisaxe de gran guapura. Nel so estremu oriental, apaez una filera de castros de piedra afilada que salen del océanu, restos d’una antigua punta quebrada de cuarzu y cayuela. Esta zona ye llamada La Forcada, y estrema la Gueirúa de la sablera del Calabón. Amás, ye una de les zones más guapes de la sablera y onde la mayoría del públicu saca les sos imaxes para l’alcordanza.

Trátase d’un territoriu virxe, con escasa arribación de públicu y ensin servicios, anque nun tien un accesu especialmente complicáu. Llégase al traviés d’una sienda primeru y d’unes escaleres dempués. ¿Te animes a averate a esti rincón d’Asturies? Mui cerca tienes tamién El Gavieiru, polo que puedes visitar los dos n’un mesmu día.

La sablera de La Gueirúa ta nel conceyu de Cuideiru, nel occidente del Principáu d’Asturies (España) y pertenez al pueblu de Santo Marina. Forma parte de la Mariña Occidental d’Asturies y ta dientro del Paisaxe Protexíu de la Mariña Occidental d’Asturies, tando catalogada como paisaxe protexíu, ZEPA y LIC.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *