Publicado en Curiosidaes, Deportes

La nueva pelota que se va usar na NBA

Trátase d’un esféricu coles mesmes cualidaes qu’una pelota normal, pero con furacos y ensin la necesidá d’enchese. Non más balones pinchaos: la NBA xugará con una pelota ensin aire.

La innovación na NBA ye como l’agua para vivir, para crecer. La competencia estadounidense en tou momentu cuestiona’l xuegu, nun para criticar el básquet, sinón para evolucionalo. Ameyorar les característiques del deporte nun ye daqué que surda de la inocente pasión. Los constantes cambeos que se proponen van filaos tamién a convertir el so mercadotecnia deportiva n’una de les más pervalibles. Tou conduz faía más show, más espectadores, compradores, consumidores, visualizaciones y pola so puestu ganancies. Les aplicaciones, el streaming de los xuegos y agora tamién el balón.

Balón de Baloncesto NBA Oficial

Spalding foi’l balón oficial de la NBA dende 1983. Esti balón de xuegu cunta con una cubierta de cueru granosu qu’apurre un tactu y una sensibilidá escepcional. La NBA solo utiliza un balón oficial. Este tien de ser el balón oficial fabricáu por Spalding.

Cumple con toles estrictes especificaciones de tamañu y pesu oficial establecíu pola NBA. Si nunca usasti antes un balón de piel va sosprendete’l so tactu, precisa un rodaxe p’algamar el so rendimientu óptimu. Material: Fabricáu en piel.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *