Publicado en Curiosidaes

Uviéu, Xixón y Avilés, ente les zonas d’España onde más tacos dicen

Los asturianos destaquen nun ranking que lideren los canarios y zarren los valencianos, los que meyor falen. Les ciudades que dicen más malas palabres, ye dicir, númberu de groseríes per persona y día.

A casi la metá de los españoles —el 48,3 %— nun-yos gusta nada que s’usen tacos na so presencia. Siéntense incómodos, ofendíos inclusive, tal que revela un estudiu lleváu a cabu por una plataforma d’aprendizaxe d’idiomes. Paradóxicu, viviendo nun país nel que —confirmáu— fálase mal, con una media de nueve cagamentos al día por persona. Son menos de les que s’articulen n’Estaos Xuníos, onde se suelten unes 21 diaries, y menos tamién de les que s’usen en Polonia —19—, y nel Reinu Uníu y Alemaña —diez—. Pero entá asina son munchos. Los asturianos #asitiar en la cuarta posición del ranking de grosería verbal que lideren los canarios, #el andaluces y los gallegos.

Asturies vuelve destacar nel informe al tener en cuenta los llugares nos que peor se fala. Los datos percanciaos revelen que casi cuatro de cada 10 españoles dicen tacos nes quedaes con amigos, siguíos de barganal por quien los suelten en casa y, de terceres, conduciendo. Los asturianos destaquen porque son los que más usen cagamentos onde sía, en #cualquier llugar. Nun tienen un sitiu particular como asocede en Santa Cruz de Tenerife, que sobresal na encuesta porque ye onde más s’usen al quedar colos amigos. O en Barcelona, que ye nel trabayu, o Palma, al dir conduciendo.

La gran mayoría de los españoles eviten usar llinguaxe obscenu énte los neños (68,54 %), siguíos de cerca por aquellos que prefieren nun dicir tacos delantre de los sos xefes (68,22 %) y los que se corten frente a xente mayor. Per otru llau, los principales instigadores del usu de blasfemies y maldiciones resultaron ser los amigos, siendo Murcia y Orihuela los llugares nos que más s’utilicen contra ellos.

De les resultancies del estudiu esprendese que los homes son más amigos de recurrir a cagamentos —xuna media de diez vegaes al día frente a los ocho que les usen les muyeres— y, tamién, les xeneraciones más nueves: los españoles d’ente 16 y 24 años dicen unos 11,64 tacos diarios; los de más de 55 años, unos 4,25. La encuesta, na que s’entrevistó a 1.500 residentes de 19 territorios de toa España, conclúi que se fala peor al quedar con amigos, en casa y al volante.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *