Publicado en TIEMPU

Semeya del nuesu collacius Xuan Nel Gonzali de los picos el Murriondo, a la manzorga, ya La Llinar, a la drecha, na Cordal de Bufarán.

Alborecemos col cielu cubiertu pol borrín y la nublina ya con nubosidá alta perriba con unes temperatures que tan alrodiu de los 15ºC, rexistrándose nel puirtu Payares 11,6ºC.

Güei vamos tener nubosidá alta, una vegada que se dixebren los borrinos y nublines del alborecer. Pela tarde pue tener ciertu desendolque y dexar cayer dalguna gotera ocasional y dispersa, sobre too na cordelera y fastera más surocidental. Per otru lláu les brises costeres van metenos la nublina de la mar pel llitoral, al tar entovía l’agua dalgo fría y calecese la tierra en forma estos díes, condicionando d’esta fastera les temperatures másimes que malpenes algamarán los 18-19ºC. Nel restu rozaremos de nuevu los 24-25ºC.



Mañana sábadu la nubosidá sedrá más abondosa y durante la tarde van a estendese los xarabatos de calter tormentosu pe la mayor parte d’Asturies, amás puen ser moderaos. L’aire sedrá sele de componente norte y les temperatures descenderán llixeramente, calteniéndose tovía un ambiente chornosu.

El domingu sedrá un día mui asemeyáu, con menos nubes pela mañana y con desendolques pela tarde que mos dexarán de nuevu xarabatos tormentosos que puen tener calter moderáu, con unes temperatures que camudarán poco.

Paez que’l llunes alboreceremos con borrinos y nublines pero rápidamente van dixebrase y el día quedará con escasa nubosidá con unes temperatures en llixeru ascensu pero condicionaes pol vientu nordés que pue soplar molestu pela costa.

 

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *