Publicado en NATURA

Aves de la Reserva Natural Parcial de la Ría de Villaviciosa

Ye un formosu espaciu natural onde se conxuguen elementos de los ríos y del mar
Ven a conocer les aves de la Ría de Villaviciosa y a dar la bienvenida a les qu’usen esti humedal o  güelga para’l so viaxe mientres la migración a los sos llugares de cría.

 

  • 🐦Esta selmana mientres la ruta ornitolóxica, dimos la bienvenida a dos especies qu’entá nun viéramos nes nueses rutes anguaño.
    Primero, pudimos reparar una pareya de cigüeñes blanques(Ciconia ciconia)
  • 🐤Tamién esfrutamos d’un bon grupito de llavanderes boyeras (Motacilla overa iberidae) que s’alimentaben pela zona.
  • 🐦Vimos gran cantidá d’especies comunes d’aves (mierlos, xilgueros, cornejas, verderones, calambiya europea, golondrines, gorriones comunes, verducos, raitanes) y reconocimos dalgunos de los cantares y reclamos más repitíos mientres la ruta (verderones, xilgueros, buitrones y mierlos).
  • 🐤La llista d’especies d’aves reparaes completase coles aves rapazos que se dexaron ver en vuelu que fueron trés bilanos negros, un busardo ratoneru y l’aguilucho lagunero.
  • 🐦D’aves acuátiques, esfrutamos de delles comunes (ánade azulón, gallineta común, cerceta común) y, a la fin de la visita, pudimos reparar un grupito de cinco espátules con moces y adultos que se taben alimentando.
  • 🐤Entrín y non, vimos pasar delles gaviluetes ente les qu’estremamos patiamarillas.

La ría de Villaviciosa1​ ye un estuariu natural asitiáu nel Principáu d’Asturies, concretamente nel conceyu de Villaviciosa. Desagua nel mar Cantábricu, ente les sableres de Rodiles y El Puntal.

La so redoma fueron declaraes reserva natural parcial en 1995 (Decretu 61/1995 y Decretu 153/2002 del Gobiernu d’Asturies) ocupando xuna superficie de 1.085 hai. Amás, ta catalogáu como LIC (Llugar d’Interés Comuñal), ZEPA (Zona d’Especial Protección p’Aves) ​ y dende el 7 de xineru de 2011, sitiu Ramsar.

El salín de les agües ye relativamente alta, debíu al escasu apurra d’agua duce de los regueros que van parar al estuariu, lo que tien repercusión na flora y la fauna.


🐦Esta semana durante la ruta ornitológica, dimos la bienvenida a dos especies que aún no habíamos visto en nuestras rutas este año.
Primero, pudimos observar una pareja de cigüeñas blancas (Ciconia ciconia)
🐤También disfrutamos de un buen grupito de lavanderas boyeras (Motacilla flava iberidae) que se alimentaban por la zona.
🐦Vimos gran cantidad de especies comunes de aves (mirlos, jilgueros, cornejas, verderones, tarabilla europea, golondrinas, gorriones comunes, verdecillos, petirrojos) y reconocimos algunos de los cantos y reclamos más repetidos durante la ruta (verderones, jilgueros, buitrones y mirlos).
🐤La lista de especies de aves observadas la completamos con las aves rapaces que se dejaron ver en vuelo que fueron tres milanos negros, un busardo ratonero y el aguilucho lagunero.
🐦De aves acuáticas, disfrutamos de algunas comunes (ánade azulón, gallineta común, cerceta común) y, al final de la visita, pudimos observar un grupito de cinco espátulas con jóvenes y adultos que se estaban alimentando.
🐤Entre tanto, vimos pasar algunas gaviotas entre las que distinguimos patiamarillas.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *