Publicado en Curiosidaes

Barcelona: una cuadrícula de cais superpuestes

La planificación urbana de Barcelona ye una formosu amiestu d’elementos antiguos y modernos que crean un paisaxe urbano únicu y dinámicu. La distribución de la ciudá cunta con un patrón de cuadrícula de cais superpuestes con caleyones tropezosos y carriles estrechos que reflexen el so patrimoniu medieval.

El distritu del Eixample ye un escelente exemplu de planificación urbana modernista, colos sos amplios bulevares, fachaes ornaes y la so distintiva arquitectura.

La urbanización de Barcelona tamién da prioridá a espacios verdes y zones amigables con #el peatones, con numberosos parques, places y paseos que brinden un respiru del traxín y el bulliciu de la vida urbana.

Una de les característiques más sorprendentes de la planificación de la ciudá ye cómo incorpora’l paisaxe natural al mediu urbanu. La ciudá ta allugada ente los montes y el mar, y munches de les sos cais siguen les contornes de la tierra, creando xuna sensación de fluxu orgánico que ye poco común na mayoría de les redolaes urbanes.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *