Publicado en Arte

El 15 d’abril de 1452 nacía Leonardo da Vinci.

La guapura perez na vida pero ye inmortal na mente.

El 15 d’abril de 1452, nació’l xenial polímata italianu Leonardo da Vinci, destacáu artista que rellumó n’árees tan diverses como pintura, arquitectura, botánica, ciencia, lliteratura, escultura, filosofía, inxeniería, música o anatomía, ente otres. Ta llargamente consideráu como xuno de los más grandes pintores de tolos tiempos y quiciabes la persona colos más variaos talentos de la hestoria.


⠀Les sos pintures son famoses por una serie de cualidaes qu’arreyen técniques innovadores, según una detallada conocencia d’anatomía, lluz, botánica y xeoloxía, y un interés particular pola fisionomía y la forma en que los humanos rexistren emoción.

Ente les sos obres más famoses atópense: La Gioconda (Mona Llisa) -anguaño nel muséu del Louvre de París-, La última cena y La Virxe de les Roques.

 

Ilustración d’un fetu de Leonardo da Vinci. Getty Images

De tolos famosos estudios anatómicos de Leonardo da Vinci, aquellos venceyaos al corazón fueron los más relevantes para la ciencia. «Al igual que na pintura, puedo faer tou posible», escribió Leonardo da Vinci n’una carta de postulación llaboral. Y anque suene cascante, nun paecería haber esaxeráu.

L’autor de la pintura más famosa de la hestoria («Mona Llisa») y del dibuxu más icónicu («L’Home de Vitruvio») destacó en tantes disciplines artístiques, científiques y tecnolóxiques que resulta difícil de dimensionar nel altamente especializáu mundu actual.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *