Publicado en Sin categoría

El desapegu

La desapegadura ye l’actu más eleváu del amor incondicional. Esi dolor ye mental y causa sufrimientu al ego, pola medrana de la posible perda d’una posesión que nun esiste, nun ye real, ye ilusoria, porque nun podemos tener a nada nin naide. Nun nos pertenecen los fíos, los padres, los amigos, la pareya…

Son seres llibres ya independientes, col so propiu camín por percorrer, igual que nós. Por eso non puede apoderase la felicidá d’unos faía los otros: Si nun yes feliz tu namá, nun lo vas ser con naide.

L’apegu ye’l controlador del tiempu que nun te dexa vivir nel presente, yá que te fondia al pasáu o al futuru. Sicasí, la desapegadura caltiente nel equí y l’agora.

Desapegadura ye soltar al otru, sabiendo, que pase lo que pase, tu vas tar bien. Y puede doler muncho, porque nos enseñaron que podíamos tener tou tipu de coses, hasta ser dueños de seres humanos y controlalos.

La independencia afeutiva, ye’l mayor regalu que puedes faete a ti y a los tos seres amaos. Y namá cuando lo llogres algames la verdadera y plena llibertá. Una vegada qu’empieces a avanzar faía la desapegadura, yá nun esiste camín de torna.

Desapegarse ye l’actu de soltar y esprendese d’oxetos y persones con agradecimientu pol tiempu en que fueron parte de la to vida y arriqueciéronla de dalguna manera.  Namá cuando sueltes, flúis y dexes espaciu pa recibir la bayura en tolos aspeutos de la vida que por derechu te pertenez.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *