Publicado en Reciclaxe

Próxima recoyida de basura: 3 xunu

Dende fai 5 años, cada xunu salimos a tolos espacios naturales qu’amamos para siguir curiándolos un añu más. Curiar les nueses redolaes ye un vezu que deberíamos de tener intrínsecu, sicasí, son munchos les borrafes que tolos años son abandonaos, teniendo graves consecuencies para los ecosistemes y contaminando el nuesu llar, la naturaleza.

Dende’l Proyectu LLIBERA, creáu por SEO/BirdLife n’alianza con Ecoembes para concenciar y movilizar a la ciudadanía para caltener los espacios naturales llibres de basura, el 3 de marzu de 2018, con motivu del Día Mundial de la Vida Montesa, presentamos una nueva palabra para definir aquella basura qu’abandonamos na naturaleza: basuraleza.

Por eso, animámosvos a ser parte activa contra la basuraleza, saliendo a recoyela por toos les redolaes naturales y concenciando al restu.

¿Te apuntes? Puedes inscribite ente’l 3 d’abril y el 28 de mayu de 2023. Antes del 3 de xunu vamos unviate un pack de participación con unes bolses de basura y unos guantes protectores. Tamién se va ufiertar xuna formación pa los organizadores de los puntos. ¡Esperámoste!

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *