Publicado en Turismu

Asturies recibió a 78.100 turistes na ponte de mayu

 

💼Asturies recibió a 78.100 turistes na ponte de mayu. 🗺️Madrid, Vizcaya y A Coruña son les principales provincies d’orixe de los visitantes. La contorna oriental concentró’l mayor númberu de viaxeros mientres los díes festivos.

Los principales oríxenes de los turistes españoles son Madrid, Vizcaya y A Coruña. Pela so parte, los viaxeros internacionales proveníen principalmente de Portugal, Alemaña, Francia y Reinu Uníu.

Un analís por contornes evidencia que la oriental rexistró’l mayor volume de visitantes, con un total de 26.300, de los que 3.000 yeren estranxeros. El segundu destín con más arribación de turistes non residentes nel Principáu foi Xixón, con 15.800, de los que 2.100 yeren d’orixe internacional. Pela so parte Uviéu recibió a 11.200 viaxeros, de los que 1.600 yeren foranos.

Por detrás d’estes trés contornes, y en función del númberu de turistes recibíos de fora d’Asturies, figuren la Contorna de la Sidra, Contorna Vaqueira y Comarca Avilés, los trés con más de 4.000 llegaes.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *