Publicado en Día de..., Sin categoría

Día Internacional de la Familia

El 15 de mayu, l’Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes promulgó la llei por que se celebre’l Día Internacional de la Familia, col fin de concenciar a la población sobro’l papel que tien la familia na educación y la formación de los fíos dende la primer infancia, según fomentar los llazos familiares y l’unión familiar.

Como cada 15 de mayu dende 1994 güei celébrase’l 𝐃𝐢́𝐚 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐜𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐅𝐚𝐦𝐢𝐥𝐢𝐚. ¿Sabíes qu’el 31% de los llares asturianos son unipersonales y el 23% componense de pareyes ensin fíos? Puedes atopar más datos sobro les families asturianes visitando’l particular edificiu asitiáu nel nuesu apartáu 𝐒𝐀𝐃𝐄𝐈 𝐃𝐢𝐯𝐮𝐥𝐠𝐚

Les families actuales son diverses; sienten y viven de maneres distintes. Nes families, los derechos de les muyeres y les neñes pueden fomentase, pero tamién frayar. Pueden ser llugares d’amor, curiáu y prestu, pero, con demasiada frecuencia, son espacios onde se manquen los derechos de les muyeres, onde se callen les sos voces y impera la desigualdá de xéneru. Nel mundu cambiante de güei, les lleis y polítiques tienen de fundase nes realidaes de la vida familiar.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *