Publicado en Día de...

Día Internacional de los bosques/montes tropicales

Esti 22 de xunu celebra’l Día de los Montes Tropicales, una fecha para crear conciencia sobro la importancia d’estos ecosistemes pal nuesu planeta y pa la supervivencia de munches especies animales y vexetales. Son un ecosistema vital pa la vida na Tierra.

Güei celébrase’l Día de los Montes Tropicales. Establecióse qu’esta xornada celebraría cada añu dende 1999, nun alcuerdu al que se sumaron el Programa de les Naciones Xuníes pal Mediu Ambiente (PNUMA), la Organización Mundial de Caltenimientu (WWF) y l’Organización de les Naciones Xuníes pa la Educación, la Ciencia y la Cultura (Unesco). L’oxetivu d’esta fecha ye concenciar a la población sobro la importancia de los montes tropicales pa la supervivencia del nuesu planeta y pa la calidá de vida de les persones que dependen d’ellos y del caltenimientu de la naturaleza.

Los montes tropicales son un ecosistema vital pa la vida na Tierra. Estos montes, que s’atopen nes zones ecuatorial y tropical del planeta, alluguen la mayor biodiversidá del mundu, con gran variedá d’animales y de vexetales. Amás, los montes tropicales tienen xuna gran importancia pal equilibriu del clima mundial, yá que son reguladores de la temperatura. Los datos falen de que se tán perdiendo xunas 10 millones d’hectárees de montes añalmente, polo que ye necesariu tomar midíes pa protexelos dende yá.

Por qué son importantes los montes tropicales pal nuesu planeta

Los montes tropicales tienen xuna gran importancia pal nuesu planeta, yá que cumplen diverses funciones vitales pa la vida na Tierra. Nesti Día ye importante tener en cuenta la gran importancia que tienen. El primer motivu ye, ensin dulda, la biodiversidá. Nellos viven miles d’especies animales y vexetales, munches de les cualos son reinales y nun s’atopen en nengún otru llugar del mundu. La perda de los montes tropicales significa la estinción de munches d’estes especies y la perda de la diversidá biolóxica.

Otra característica bien importante de los montes tropicales ye’l so particular clima. Estos ecosistemes actúen como sumidorios de carbonu y reguladores de la temperatura y el clima. Por eso ye tan importante curialos y parar cuanto antes la deforestación que tán sufriendo de forma masiva y que llibera grandes cantidaes de carbonu a l’atmósfera y alteria l’equilibriu climáticu.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *