Publicado en Día de...

Día Mundial del Donante de Sangre

🩸 El Conceyu d’Uviéu celebra güei, 14 de xunu, el Día Mundial del Donante de Sangre tiñendo de colloráu la fonte de la Plaza de la Escandalera y allumando, esta nueche, la fachada del Teatru Campoamor del mesmu color. Dona sangre, dona afigura/plasma, comparte la vida, compartela frecuentemente.

El 14 de xunu de cada añu celebra’l Día Mundial del Donante de Sangre para estimar a los donantes voluntarios non remuneraos y concenciar de la necesidá de faer donaciones regulares para garantizar la calidá, seguridá y disponibilidá de sangre y los sos productos.

Les tresfusiones de sangre y los sos productos ayuden a salvar millones de vides al añu. Contribúin a que pacientes con enfermedaes potencialmente mortales vivan más tiempu con meyor calidá de vida, y faen posible la realización d’intervenciones médiques y quirúrxiques complexes. Coles mesmes, tienen una función vital na atención maternoinfantil, l’embaranzu y les respuestes d’emerxencia a los desastres naturales o causaos pol home.

Los servicios de sangre que dexen a los pacientes aportar a sangre y productos sanguíneos seguros en cantidaes abondes son un componente clave de los sistemes de salú eficaces. Solo puede asegurase un suministru abondu por aciu donaciones regulares voluntaries y non remuneraes. Sicasí, en munchos países los servicios de sangre siguen teniendo problemes para ufiertar sangre abondo y garantizar la so calidá y seguridá.

Dona sangre, dona afigura/plasma, comparte la vida, compartela frecuentemente.

 

El lema de la campaña del Día Mundial del Donante de Sangre 2023, «Dona sangre, dona afigura/plasma, comparte la vida, compartir frecuentemente céntrase nos pacientes que precisen sofitu transfusional pa tola vida y sorraya el papel que toos y cada unu puede desempeñar faciendo donación del pervalible regalu de la so sangre o afigura. Tamién destaca la importancia de donar de manera voluntaria sangre o afigura dacuando para crear un suministru seguro y sostenible de sangre y productos sanguíneos que pueda tar siempres disponible, en tol mundu, por que toos los pacientes que lu precisen puedan recibir tratamientu a propósito.


Mensajes clave
  • La necesidad de sangre es universal; el acceso a la sangre, no. La escasez de sangre es más acuciante en los países de ingresos bajos y medianos.
  • Las donaciones periódicas de sangre son necesarias en todo el mundo para garantizar que las personas y las comunidades dispongan de sangre y productos sanguíneos seguros y de calidad garantizada.
  • Cada donación de sangre o plasma es un regalo precioso que salva vidas; la donación periódica es la clave para disponer de un suministro seguro y sostenible.
  • Una amplia participación de la población en las donaciones periódicas de sangre y plasma garantiza que todos puedan disponer de sangre y proteínas plasmáticas cuando las necesiten.
  • Los donantes de sangre y plasma proporcionan en su conjunto una valiosa protección para los pacientes y las comunidades.
  • Garantizar la seguridad y el bienestar de los donantes de sangre y plasma es fundamental; facilita que se comprometan a efectuar donaciones periódicamente.
  • Un agradecimiento especial a los donantes de sangre y plasma en nombre de las personas que necesitan transfusiones de por vida o tratamientos con proteínas plasmáticas. Vivimos porque tú das. ¡Muchas gracias!
  • Dona sangre, dona plasma, comparte la vida, compártela frecuentemente.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *