Publicado en Curiosidaes, Sin categoría

Mensaxe n’una botella escontra l’espaciu

Los nomes van unviase al pie de un poema a la lluna Europa de Xúpiter. Mensaxe n’una botella escontra l’espaciu: un poema va viaxar a Xúpiter y busquen nomes. La NASA abrió plazu para amestar nomes del públicu polo xeneral a un poema orixinal dedicáu a la misión Clipper de la NASA, que se va llanzar camín de la lluna Europa de Xúpiter en 2024.

El poema y los nomes van ser como un mensaxe n’una botella, viaxando miles de millones de kilómetros mientres la misión investiga si l’océanu que se cree que s’atopa debaxo de la corteza xelada d’Europa podría allugar vida, informa la NASA.

Como parte de la campaña ‘Mensaxe n’una botella’, los nomes recibíos antes del final d’anguaño van grabase nun microchip, xuntu col poema, escritu pola poeta galardonada estadounidense Ada Llimón y tituláu «Aponderamientu del misteriu: un poema pa Europa». El formulariu rellenase na páxina web habilitada pa ello.

El sitiu tamién dexa a los participantes crear y descargar una alcordanza personalizable, una ilustración del so nome nun mensaxe nuna botella contra una representación d’Europa y Xúpiter, pa conmemorar la esperiencia.

Un viaxe de 2.600 millones de kilómetros. Esta campaña ye similar a otros proyectos de la NASA que dexaron que decenes de millones de persones unvien los sos nomes pa viaxar xuntu con Artemis I y delles naves espaciales de Marte.

Europa Clipper anguaño tase ensamblando, en cámara, en JPL. Programada pa ser llanzada dende Cabu Cañaveral, Florida, la nave espacial va viaxar 2.600 millones de kilómetros pa llegar al sistema de Xúpiter, onde va llegar en 2030. Mientres orbita Xúpiter y vuela cerca d’Europa xunas 50 vegaes, va percorrer otros 800.000 kilómetros, ente que un conxuntu de preseos científicos arrexunta datos sobro l’océanu soterrañu, la corteza de xelu y l’atmósfera de la lluna.

http://https://hightech.fm/wp-content/uploads/2020/02/1200px-Europa_Clipper_spacecraft_model.jpg

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *