Publicado en Sin categoría

El veraderu valor d’un llibru

El verdaderu valor d’un llibru va más allá del so preciu n’una llibrería o’l material físico del que ta fechu. El valor d’un llibru mora na so capacidá para tresportanos a mundos desconocíos, desafianos a pensar de manera distinta, y abrir les nueses mentes a nueves idees y perspectives.


Los llibros son ayalgues que contienen la conocencia y l’imaxinación de xeneraciones pasaes y presentes. Son ventanes a otres dómines, cultures y realidaes, dexando que conectemos coles esperiencies humanes de persones que seique nunca vamos conocer en persona.

Amás, los llibros tienen el poder d’inspiranos y arriquecer les nueses vides. Ufiértennos consuelu en momentos de dificultá, fáennos rir nos momentos d’allegría, y enséñennos llecciones pervalibles que podemos aplicar na nuesa vida diaria.

Cada llibru rétanos a cavilgar sobro nós mesmos y sobro el mundu que nos arrodia. Dannos la oportunidá de somorguianos n’otres realidaes y vivir múltiples vides al traviés de los güeyos de los personaxes.

El valor d’un llibru tamién anicia na so capacidá pa xunir a les persones. Les hestories compartíes conéctennos con #otru llectores, creando comunidaes y fomentando la empatía y la comprensión ente persones de distintes cultures y esperiencies.

Los llibros son compañeros de viaxe na nuesa travesía pola vida, y el so valor ye incalculable.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *