Publicado en Curiosidaes, NATURA

Pulpu tresparente

Asina ye la increíble especie de moluscu que los sos órganos pueden vese a güeyu. Nes fondures del Océanu Pacíficu habita una especia bien peculiar que paez salida d’otru mundu: el pulpu tresparente. ¿Dalguna vegada visti l’interior d’un pulpu? Con esta especie, nun precises un aparatu de rayos X y muncho menos d’una disección. Esti pulpu tresparente dexen a la vista los sos órganos internos y estelaron a los científicos por décades.


Los moluscos que paecen salíos d’una película de ciencia ficción habiten la zona crepuscular de los mares, polo que ye raru que podamos conocela de primera mano. Ye gracies a la tecnoloxía avanzada qu’esquiza les llendes del mar que llogremos saber adulces más d’esta peculiar especie.

¿Qué sabemos d’esti ser marín?

Vitreledonella richardi, tamién conocíu como pulpu de cristal, ye un pulpu incirrado. Ye del xéneru Vitreledonella y de la familia Amphitretidae.

Estos pulpos viven nes agües tropicales subtropicales de los océanos del mundu, sicasí suelen pasar la mayor parte del tiempu a más de 20 metros so la superficie marina. El so nome científicu ye Vitreledonella richardi y crecen aprosimao 45 cm. A demás de ser tresparente, les investigaciones que se somorguien nel mar fondu revelaron que la especie tamién ye bioluminicente.

Estos son dellos datos interesantes sobro los pulpos tresparentes:

  • Los avistamientos d’esti moluscu son estemadamente raros
  • El pulpu ye casi dafechu tresparente, namá los sos güeyos, los sos nervios ópticos y el so aparatu dixestivu son opacos.
  • Vive nes zones mesopelágica y batipelágica, ente los 200 y los 4000 metros de fondura.
  • Alimentase de crustáceos como cascoxos y otros moluscos.
  • Los sos güeyos evolucionaron pa tener una forma más allargada y camuflaxease meyor nel mar.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *