Publicado en Deportes, Premios Princesa d´A.

El meyor maratoniano de tolos tiempos, Kipchoge

Eliud Kipchoge, Premio Princesa d’Asturies de los Deportes 2023, destaca polos sos tiempos y trunfos nes carreres, pero tamién pola so maña estratéxica y la so capacidá de concentración. Amás, l’atleta queñanu creó en 2021 la so propia Fundación coles mires de facilitar l’accesu a la educación infantil y la protección del mediu ambiente. Imaxe

El corredor quenianu Eliud Kipchoge va recibir el premiu Princesa d’Asturies de los Deportes nel so añu 2023. El meyor maratoniano de tolos tiempos recibe esti prestixosu galardón como colofón a una trayectoria intachable que-y coronó como’l fondista más completu del planeta. A los sos 38 años, el bicampeón olímpicu de maratón y plusmarquista de los 42,195 km, “ye un referente mundial del atletismu y un deportista comprometíu con diverses causes sociales por aciu la fundación qu’apadrina nel so país y cola que facilita l’accesu a la educación infantil”, comenta’l xuráu, que paez tener clara la so decisión nesta ocasión.

Recordemos que Kipchoge foi’l primer home de la hestoria en baxar de les 2 hores en maratón (nun eventu non oficial), y nel so palmarés llucen dos oros olímpicos y ensame de trunfos nos maratones más prestixosos del planeta, como Chicago, Londres, Berlín, Rotterdam o Hamburgo. N’España tuvimos la oportunidá d’esfruta-y en delles ocasiones, como na Dreams Mitja Marató Barcelona.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *