Publicado en Asturies

Esti llagu asturianu, arrodiáu de montes, ideal para atopar paz

Podría ser Suecia pero ye España: esti llagu ta n’Asturies y arrodiáu de montes ideal para atopar paz. Los Llagos de Cuadonga son una de les opciones que tienen les persones que deseyen faer senderismu y conectase cola naturaleza .

El Principáu d’Asturies ye una de les comunidaes que tien diverses atracciones a la so alredor. Los llagos y montes son unu de los sitios ideales para faer una escapada mientres la fin de selmana.

Los Llagos de Cuadonga son una de les opciones que tienen les persones que deseyen faer senderismu y conectase cola naturaleza. Ta formáu por un conxuntu de llagos d’orixe glaciar asitiaos nel Cordal Cantábricu, nel norte d’España.

Ellí, los turistes van poder contemplar dos llagos: el llagu Ercina y el llagu Enol. Allúguense a más de 1000 metros sobro’l nivel del mar na zona oriental asturiana, mui cerca de la llende provincial con Llión y Cantabria.

¿Qué faer nos Llagos de Cuadonga? Los llagos tán arrodiaos d’impresionantes montes y paisaxes naturales. Los turistes van poder pasiar pola contorna y esfrutar de vistes panorámiques ye xuna esperiencia maraviyosa.

Amás, hai delles rutes de senderismu que te dexarán conocer la zona y esfrutar de la naturaleza. La ruta más famosa ye la que conecta los Llagos Enol y Ercina, ufiertando vistas espectaculares.

Abargana del llugar, puede visitase la Basílica de Cuadonga, un destacáu llugar de pelegrinación n’España. Per otru llau, la zona cunta con distintes especies d’animales, como aves, robecos, y más.

A lo último, los paisaxes y vistes panorámiques ufierten munches oportunidaes pa tomar fotografíes impresionantes. De la mesma, el llugar tien impresionantes espacios pa faer picnic y pasar el día.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *