Publicado en Xuegos

Vuelve CometCon 2023, la feria d’ociu alternativu referente n’Asturies 

Los díes 1,2 y 3 de setiembre vuelve CometCon a la Cortil Ferial Luis Adaro de Xixón. La feria, que celebra yá la so vigésimoprimera edición, siendo la más veterana dientro del so sector n’Asturies, caltien el so gran apueste pola dinamización cultural, social y económica de Xixón.

Un añu más va cuntar colos sos yá clásicos torneos de Sports, competiciones de videoconsola y concursos d’ámbitu nacional como’l Cosplay o’l CometTalent. Estos concursos cunten con decenes de participantes provenientes de toes partes d’España.

Para la edición de 2023 amás Cometcon va cuntar por primer y única vegada n’España con un caza “pilotable” X-Wing esguila 1:1. Una pieza de colección del más altu nivel que dempués de pasar por Dubái, Francia y Alemaña aterriza n’Asturies. Los asistentes van poder xubise y pilotala” con gafes de realidá v

Sicasí, la guinda del pastel son les diverses actividaes que se van a dir desenvolviendo mientres la fin de selmana. Tecnoloxía, talleres lliterarios, pintáu de miniatures y talleres infantiles… son munches les actividaes que van tener llugar na CometCon, polo que difícil va ser escoyer ente la gran variedá de más de 150 actividaes programaes, disponibles na so web y redes sociales.

Finalmente, en declaraciones del so director Héctor Lasheras, «CometCon vinu p’allargar el branu xixonés a setiembre con una guinda, como ye CometCon, que pon broche a un pastel cultural que dinamiza la ciudá mientres tol branu”.

CometCon ye posible gracies al sofitu de Xixón Divertia, Impulsa, Xixón Mocedá, Principáu d’Asturies, Ministeriu de Cultura, CMPA, Carné Moza, PCbox, Nimby y Inteba, ente otros. Solo queda un mes por qu’empiece la Cometcon 2023, asina que nun esperes más y compra yá la to entrada equí. ¡Esfruta de la

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *