Publicado en Música, Xuegos

Aitana conviértese na «primer celebridá mundial» cola so propia muñeca Nancy

Famosa llanza una muñeca retruque d’Aitana con ‘Nancy, un día siendo Aitana’.

Famosa anunció’l llanzamientu de ‘Nancy, un día siendo Aitana’, una nueva edición especial de la so mítica muñeca, la primera que representa a una artista. D’esta forma, la cantante Aitana conviértese na primer celebridá mundial cola so propia Nancy, destaca la compañía.

D’esta forma rinde homenaxe a la popular artista nun momentu clave y de transición creativa», que se materializó nel so nuevu discu, ‘alpha’, señala la empresa alicantina nun comunicáu. ‘Nancy, un día siendo Aitana’ yá ta disponible a la vienta y la muñeca lluz un conxuntu esclusivu retruque del look que lluz la cantante nel videuclip del so single ‘Les babys’, el segundu llanzamientu del so nuevu trabayu ‘alpha’.

Esti look ta formáu por un top azul con rellumu, un pantalón anchu negru con flecos decoráu con estrelles plateaes y el logo d’alpha, unes botes negres y como complementos unos grandes pindios y un collar.

Amás, la muñeca cunta con traces y peñáu qu’asonsañen a los de l’artista, con pelo curtiu con flequillu en color castañu escuru. Para completar el total look alpha’, Nancy Aitana lluz un maquillaxe que sigue l’estilu de l’artista, con solombres de güeyos n’azul y un tatuaxe alpha.

La Iberia marketing director de Famosa, Irene Sotillo, amosóse «especialmente emocionada» con esti llanzamientu d’Aitana by Nancy, que llega xusto l’añu nel que Nancy cumple 55 años. «Esta collaboración con Aitana marca un nuevu finxu para la marca más vendida de Famosa, qu’acompañó a delles xeneraciones y que se foi afaciendo a lo llargo de los años para incorporar los enclinos y los cambeos sociales, ayudando asina a los más pequenos a desenvolver la so creatividá ya imaxinación».

«Nancy ye l’amiga de los neños y Aitana ye un referente para munchos d’ellos, qu’agora van poder compartir xuegos col so ídolu musical», añedió.

CONCEUTU ‘LES BABYS’

Pela so parte, Aitana afirmó que Nancy siempres lu acompañó dende pequeña y apuntó que ye «un honor» vese representada nesta muñeca «tan icónica». «Tol conceutu qu’envolubra a ‘les babys’ básase en diversión, baillar y xugar, compartir colos tos amigos y agora los más pequenos pueden #facer con Nancy Aitana», resaltó la cantante.

Famosa destacó que Nancy lleva más de mediu sieglu integrando los enclinos y cambeos de la sociedá de #cada momentu. Entre los últimos llanzamientos de la marca, atópense ‘Nancy, un día youtuber’, ‘Nancy acaldía un*tattoo’ o ‘Nancy, hair *colour change’, que reflexen les últimes modes.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *