Publicado en Curiosidaes, Drechos animales y ambientales

Aves maraviyoses

Una fema d’abeyeru européu foi fornida apocayá con un sistema de siguimientu satelital en Finlandia y foi de particular interés para los paisanos porque pasó’l branu austral más recién alredor de la ciudá de Reitz nel Estáu Llibre de Suráfrica. Dexó Reitz para entamar aldu al norte’l 20 d’abril y el 2 de xunu finalmente llegó a Finlandia, onde probablemente va pasar el branu boreal antes de tornar probablemente la próxima temporada pa una visita a Suráfrica.


Equí tenéis una imaxe qu’amuesa los datos recibíos del rastreador que tracen el camín que tomó pa dirixise al norte… ¡asina que, en namá 42 díes, percorrió más de 10.000 kilómetros con una media de más de 230 kilómetros acaldía! ¿Nun ye a cencielles increíble…?!»

Lo sorprendente ye cómo tomó una llínea recta escontra’l norte, sacante cuando tuvo que volar sobre l’agua. (o Sudán). Aparentemente xiró a la derecha na nacencia del Nilo y siguió. Nun dexa de ser fascinante que dempués d’esa esviadura volvió a la mesma llínea llonxitudinal qu’empecipió y siguió hasta llegar al so destín. La madre naturaleza na so forma más fascinante…

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *