Publicado en Asturies

El Mirador del Fitu, la panorámica más increíble y desconocida de la guapura d’Asturies

El Mirador del Fitu, la panorámica más increíble y desconocida de la guapura d’Asturies. Un magníficu llugar para esfrutar d’una vista panorámica de los Picos d’Europa.


Esti ye’l pueblu más guapu (y polémicu) d’España, el  Mirador del Fitu, ye un llugar emblemáticu qu’ufierta una de les vistes panorámiques más impresionantes de la rexón d’Asturies. Asitiáu a lo cimero de la Sierra del Sueve, esti mirador ye un destín bien popular para locales y turistes por igual, que busquen allantase cola magnífica guapura natural y l’espectacular panorámica qu’ufierta.

Foi en 1927 cuando se dio entamu a esti proyectu cola visión d’apurrir a los turistes la meyor esperiencia visual ensin torgues d’árboles. La construcción d’esta estructura foi un notable exemplu de collaboración ciudadana. Recibiéronse numberoses donaciones provenientes de too el Principáu y delles empreses locales contribuyeron con materiales, convirtiendo esti esfuerzu nun proyectu verdaderamente colectivu.

Ye especialmente famosu pola so vista panorámica de los Picos d’Europa, los maxestosos montes qu’apoderen l’horizonte. Dende esti puntu, puede esfrutase d’una vista de 360 graos que toma la mariña, los valles y los picos montascosos de la rexón. Los visitantes queden maraviaos pola inmensidá del paisaxe que s’esplega énte los sos güeyos, col mar Cantábricu nun estremu, los cumes nevaos de los Picos d’Europa nel otru, y el Parque Natural de Ponga tamién a la vista.

Pa llegar al Mirador  puede aportase en coche o en bicicleta per una carretera serpenteante que xube pel monte. El percorríu en sí ye xuna esperiencia pintoresca, yá que traviesa montes exuberantes y paisaxes cambiantes a midida que gánase altor. Al llegar al visu, los visitantes son compensaos con una plataforma d’observación qu’ufierta bancos y barandielles pa esfrutar cómodamente de vistes panorámiques.

La contorna del Mirador tamién tienen enforma qu’ufiertar. Nes cercaníes, los amantes de la naturaleza pueden esquizar el Parque Natural de la Sierra del Sueve, qu’alluga xuna diversidá de flora y fauna autóctona. En particular, la reserva ye conocida pola so población de caballos selvaxes asturcones, xuna especie única en peligru d’estinción.

Otra opción ye percorrer les rutes de senderismu que s’estienden dende’l mirador. Estes rutes serpentean al traviés del monte y ufierten la oportunidá d’esperimentar la guapura natural de la rexón de manera más cercana. Tamién ye posible combinar una visita al Mirador del Fitu con un viaxe a la cercanes poblaciones marineres de Llastres y Ribesella, conocíes pol so encantu costeru y la so arquitectura pintoresca.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *