Publicado en Doodle, NATURA, Parques

Google homenaxa al Parque Nacional de los Picos d’Europa y al so funicular de Bulnes

Los Picos d’Europa son un macizu montascosu alcontráu nel norte d’España que pertenez a la parte central del cordal Cantábricu. Anque nun ye bien estensu, la so cercanía al mar fai que sía pródigu n’accidentes xeográficos de gran interés. Na actualidá’l parque nacional de los Picos d’Europa, primer P. Nacional d’España, constitúi’l segundu parque nacional más visitáu d’España, dempués del parque nacional del Teide (Tenerife). MAPA

Esti domingu, 17 de setiembre, Google sosprendió con una ilustración qu’homenaxa al Parque Nacional de los Picos d’Europa y al so funicular de Bulnes, que güei cumpliría 22 años dende la so inauguración en 2001. Como ye de costume, el buscador ellabora ‘doodles’, que son unu cambéu de l’apariencia del so logotipu en conmemoración de fechos históricos o una celebración en particular.

El robezu o les cumes asturianes tamién formen parte de la imaxe del día del buscador

Google dedica’l so ‘doodle’ a Los Picos d’Europa. Homenáxase al parque, al empar que se recuerda que güei se cumplen 22 años de la inauguración del teleféricu de Bulnes.

Precisamente, la segunda G de google fai un chisgu a esti funicular. El robezu o les cumes asturianes tamién formen parte de la imaxe del día del buscador.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *