Publicado en Curiosidaes

Xapón diseñó la casa flotante magnética antisísmica.

Xapón diseñó la casa flotante magnética antisísmica. Un llogru de la ciencia y la tecnoloxía, lo cuál tamién aplícase principalmente nos trenes bala cola llamada repulsión magnética. Imaxe

La empresa xaponesa Air Danshin Systems Inc. desenvolvió apocayá un sistema que dexa a les cases “levitar” frente a un terremotu. A raigañu del desastre de Fukushima, la compañía ta preparada para instalar el sistema de levitación en 88 cases al traviés de Xapón.

Air Danshin afirma que la tecnoloxía non yá ye eficaz, sinón que tamién ye un terciu más barata que munchos otros sistemes anti-sísmicos y rique de poca mantención.

La tecnoloxía ye abondo simple; si asocede un terremotu, un sensor respuende nun segundu por aciu l‘activación d’un compresor, lo qu’emburria una gran cantidá d’aire debaxo de la casa, emburriando la estructura escontra riba, dixebrándola de la so fundación. Los sistemes de gas, agua, alcantarelláu y enerxía eléctrica nun se ven afectaos yá que operen por mediu de tuberíes flexibles.

 

La presión del aire puede caltener la casa levitando hasta 3 cm por sobre la fundación que se ta solmenando. Xuna válvula interior controla’l fluxu d’aire debaxo de la casa, calteniendo la estructura estable, yá que “flota/llexa”.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *