Publicado en Carreres

54º TotalEnergies San Silvestre de Xixón

El Patronatu Deportivu Municipal y la AD Gijón Atletismu entamen la 54º TotalEnergies San Silvestre Xixón. La prueba tendrá llugar el sábadu 31 d’avientu. Anguaño como novedá les carreres van desenvolvese pela mañana, les de menores van empezar a partir de les 11.00 hores siendo la salida de la prueba absoluta a les 12.00 hores.

La Carrera de San Silvestre  ye una carrera atlética popular que se celebra añalmente’l 31 d’avientu en distintos llugares del mundu, incluyendo España. La carrera llévase a cabu n’honor a San Silvestre, el santu del día según el santoral católicu. N’España, la carrera más famosa ye la Vallecana, que se celebra en Madrid y ye considerada una de les meyores carreres de 10 km del mundu. La carrera atrai a miles de corredores y aficionaos cada añu y tien un percorríu dafechu urbanu sobro superficie d’asfaltu. La carrera tamién tien xuna versión pa neños llamada Mini Carrera

Anguaño, les plataformes de pagu son les grandes competidores de la televisión, parte de los sos espectadores treslladáronse a estos nuevos espacios nos que consumir conteníu audiovisual cuando y onde quieran.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *