Publicado en Feries, Turismu

L’alta velocidá ferroviaria, protagonista del pabellón d’Asturies en Fitur

El Principáu va celebrar el Día d’Asturies en Fitur el 26 de xineru. El pabellón de 900 metros cuadraos col qu’Asturies va tar presente na Feria Internacional de Turismu (Fitur), que se va celebrar en Madrid del 24 al 28 de xineru, va tener como protagonistes al paisaxe de la rexón y l’alta velocidá ferroviaria, un finxu especialmente relevante para’l mercáu madrilanu, destinatario principal del eventu.

El Principáu, que va celebrar el Día d’Asturies en Fitur el 26 de xineru cola presencia del presidente de la comunidá, Adrián Barbón, va presentar na feria la nueva campaña AVE al Paraísu, para promocionar la llegada de l’alta velocidá tres la puesta en serviciu de la Variante de Payares.

El tren va ocupar un espaciu específico y destacao nel espaciu asturianu, nel que’l públicu va poder inmortalizar la so visita nun photocall con forma de vagón de tren y participar nel sortéu d’una escapada a Asturies para dos persones.

Una pantalla xigante va dar la bienvenida a les persones visitantes con una combinación d’imaxes que conviden a aprovechar la rapidez de l’alta velocidá para realizar una escapada al paraísu natural.

La imaxe xeneral del pabellón ta inspirada nel paisaxe, l’ecoturismo y el turismu rural de manera que’l protagonismu de la naturaleza reflexese nun monte escenográficu ya hiperrealista, con árboles y plantes naturales y artificiales, denomináu monte d’esperiencies, y una galería espositiva que tresllada al visitante a Asturies al traviés de recursos como’l Camín de Santiago, el turismu industrial, la gastronomía y, bien especialmente, el turismu activu, el rural y l’ecoturismo.

Tamién va incluyir un escaparate esclusivu dientro del pabellón el turismu activo y deportivo, les marques calidable, como les d’agospiamientu rural, casones y aldegues, y la cultura sidrera, en sofitu a la so candidatura a patrimoniu mundial inmaterial de la UNESCO.

L’estand va cuntar un añu más con una plaza o zona para presentaciones, de más de 200 metros, na que conceyos y asociaciones van presentar les sos novedaes énte’l públicu y los conceyos van tar tamién presentes nos dos amosadores d’información turística xeneral, que van atender 14 informadores delegaos polos conceyos, con refuerzu de personal del Principáu.

Los conceyos d’Uviéu, Xixón y Avilés van cuntar con un mostrador conxuntu retuláu cola marca Asturies Meeting Land con informadores propios y soportes específicamente diseñaos pa la promoción del turismu urbanu y la captación de xuntes, congresos y viaxes d’incentivu, un espaciu onde se va promocionar la ciudá d’Uviéu como Capital Española de la Gastronomía.

Nesta edición va cuntar cola collaboración de les denominaciones d’orixe protexíes (DOP) Sidra d’Asturies, Vinu de Cangas, Quesu Cabrales y Quesu Casín, y de les indicaciones xeográfiques protexíes Tenral Asturiana y Miel d’Asturies pa ufiertar degustaciones mientres la fin de selmana, cuando la feria s’abra al públicu xeneral.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *