Publicado en Día de...

Día Internacional del abrazu

«Un abrazu tan fuerte que te ruempa los mieos».
Frida Kahlo

Güei 21 de xineru celebra’l Día del Abrazu, un preciosu xestu que n’ocasiones nun valoramos lo que vale y cuántu fai falta hasta que lo pierdes. Na etapa más dura del coronavirus foi necesariu caltener la distancia, lo que nos fixo cayer na cuenta de lo estraño que ye vivir ensin ellos y lo beneficioso que ye dalos y recibilos.

«Los abrazos nun son una simple costume, sinón una necesidá, los seres humanos precisamos el contactu físicu para algamar la felicidá y amenorgar l’estrés»

La ciencia estudió los distintos efectos de los abrazos nel nuesu cuerpu y afayó datos de lo más interesaos. Bastante ye que, la piel ye unu de los nuesos mayores órganos y el sentíu del tactu unvia información bien pervalible al nuesu celebru.

Como recordó la neurocientífica Raquel Marín, l’Institutu del tactu de la Universidá de Miami señaló que «la falta d’abrazos y de contactu colos demás amenorga la producción de dopamina, la molécula qu’utilicen les neurones para la motivación, el placer, la memoria l’actividá de los músculos».

«La falta d’estímulos táctiles tamién afecta a la producción de la serotonina«, que ye la que «les neurones utilicen para l’ánimu, el ciñu ya inclusive la conciliación del suañu. D’esa manera, la falta d’abrazos podría contribuyir a que durmiéramos peor si éstos son escasos», amestó.

«Los abrazos de dellos segundos de duración tamién fomenten la producción de la oxitocina«, añedió. Ésta ye la hormona que fomenta «el ciñu, l’apegu y les sensaciones placenteres».

Tamién s’estudió cómo ye l’abrazu ideal. Según un estudiu de la Universidá de Londres, los que duraben ente cinco y diez segundos resultaben más prestosos que los d’un segundu. Toparon, amás, que l’allugamientu de los brazos nun influyía nes sensaciones placenteres qu’esperimentaba’l receptor.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *