Publicado en Inventos

L’inventu que va soterrar al iPhone

L’inventu que va soterrar al iPhone y abre una nueva yera tecnolóxica yá ta equí. Tres la so estética ‘Gameboy’, el Rabbit R1 ye l’heraldu d’una nueva xeneración de dispositivos d’intelixencia artificial que va acabar con iPhone y Android como estos acabaron colos teléfonos normales.

Ye más que probable que nunca oyeres falar del Rabbit R1, el pequenu gadget naranxa, con pantalla en color y un control cilíndricu analóxicu que puedes ver sobro estes llínees. La so estética recuerda más a una Gameboy qu’a un inventu destináu a destruyir al iPhone y Android. Pero eso ye esactamente lo que los dispositivos como’l R1 van faer en dos o trés años. Enagora, yá ta afarando en vientes y nin siquier ta disponible inda.

El R1 ye un axente d’intelixencia artificial, como un ChatGPT de bolsu pero qu’apriende de ti en perfecta simbiosis. Ye’l primeru de munchos que tán a puntu de salir o en desenvolvimientu, incluyendo un gadget que ta siendo creáu por Sam Altman —el fundador de OpenAI, responsable de ChatGPT— y Jony Ive, l’ex-diseñador xefe d’Apple y alma ximielga de Steve Jobs.

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *