Publicado en Día de..., Radio

Día Mundial de la Radio

 ‘Un sieglu informando, entreteniendo y educando’.

 La radio, que los sos oríxenes remóntense al sieglu XIX, sigue siendo güei xuno de los medios de comunicación más confiables y llargamente utilizaos nel mundu a pesar de les munches plataformes de comunicación surdíes al amparu de la innovación tecnolóxica. El so futuru sigue tando bien vivu.

La tema de la edición 2024 ye La Radio: un sieglu informando, entreteniendo y educando que pon de relieve la imborrable hestoria de la radio y el so poderosu impactu na sociedá al traviés de los años.

Para festexar la efeméride, les radios escolares d’Asturies van protagonizar esti xueves, a partir de les 12 hores, en Cangas, l’alcuentru RqueR, onde va haber un programa en directu y van tar presentes dellos profesionales de la comunicación audiovisual compartiendo les sos esperiencies con alumnáu y profesoráu.

UNESCO/ONU

Día Mundial de la Radio (Unesco)

Ideas para celebrar la efeméride (Unesco)

Día Mundial de la Radio (ONU)

Encuentro de Radios escolares de Asturias (RqueR)

Fecha: Xueves  15 de febreru de 2024.  Llugar: IES Cangas del Narcea.

Programa de radio en directo: 15 de febreru / 12:00 h. / Programa de radio en directo (Radio Narcea TV)

Programa de radio en directo (Onda Cero Cangas del Narcea)

Encuentro de Radios escolares de Asturias (RqueR)

Como n’años anteriores, les radios educatives de los centros escolares d’Asturies axúntense para conmemorar esti día realizando un programa de radiu en directu cola collaboración d’Onda Cero. Dellos profesionales de la comunicación audiovisual van compartir con profesoráu y alumnáu la so esperiencia y conocencia en diversos talleres formativos sobro grabación de soníu en directu, cómo se fai un programa de radiu o la importancia d’una bona entrevista, ente otros.

————————

Web RqueR Asturias

Día de la Radio. Web IES Cangas del Narcea

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *