Publicado en Deportes, Esquí

Escuela Oficial L.leitariegos d’esquí (Llión)

La Escuela Oficial L.leitariegos, Escuela d’Esquí y Snowboard de la Estación Valle L.laciana – L.leitariegos, ye una empresa autorizada pola Diputación de Llión para impartir la enseñanza del esquí y snowboard na Estación Iverniza de L.leitariegos

Estación d’Esquí Valle L.laciana – L.leitariegos: nieve nel monte ástur-lleonesa

Ye una pequeña y familiar estación d’esquí asitiada al Norte d’España, más concretamente, nel noroeste de la provincia de Llión, na contorna de L.laciana (Reserva de la Biosfera) y na llende col Principáu d’Asturies. Atópase ente les Comunidaes Autónomes de Castiella y Llión, Caboalles de baxo, tando pola aguada lleonesa a una distancia de 15 kms de Vil.lablinu (Llión) y a 73 kms de Ponferrada. Y con la Comunidá del Principáu d’Asturies, partiendo con el Puertu de L.leitariegos parroquia que pertenez al conceyu de Cangas y atópase a 35 kms de dicha población.

Esta Estación d’Esquí del Norte d’España ta perbién comunicada y cuenta con bonos accesos. Amás, y por fortuna, atópase mui cerca de tierres gallegues y a namá 3 hores de Portugal. La redolada natural qu’arrodia a esta Estación d’Esquí de L.leitariegos ye escepcional.

 ESCUELA OFICIAL DE ESQUI Y SNOWBOARD LEITARIEGOS. EOL
Teléfonos: 987. 91. 00. 51 – 689.899.615

ESCUELA ESQUÍ Y SNOWBOARD VALLE DE LACIANA LEITARIEGOS (EESVL)

            Web: www.escuelaesquileitariegos.com
            E-mail: info.eesvl@gmail.com
            Teléfonos: 611.484.058

 

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *