Publicado en RTPA

Una nueva TPA, un nuevu videoclip

En xunu de 2006 TPA empezó les sos emisiones. Para la puesta en marcha del entós ente públicu producióse una versión especial del cantar ‘Asturies patria quería’, que la so grabación arreyó a un grupu de músicos nuevos y veteranos de la escena*pop-rock asturiana. Eses sesiones dieron llugar tamién a un videoclip que sirvió para inaugurar les emisiones de TPA.
Pasaos 18 años y col entamu de les emisiones en #HD, TPA presenta un videoclip del cantar ‘#Asturies’ de Víctor Manuel col que celebrar y señalar el cambéu de paradigma tecnolóxicu de les emisiones de la televisión asturiana.
Participó’l mesmu Víctor Manuel y cinco músicos asturianos, Nachu Vegues, Chus Pedro, Marisa Valle Roso, Leticia Baselgas y Rubén Bada Music . Una producción de RTPA en collaboración col productor Paco Llocu Studio, que trabaya anguaño na reinterpretación del repertoriu de VíctorManuel.
Un himnu promocional de RTPA, pero tamién un proyectu documental nel que’l procesu de grabación de la mesma versión conviertese n’una reflexón sobro la rexón, l’oficiu y la distancia.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *