Publicado en Día de...

Día de Mario Bros

Cada 10 de marzu honrase a un personaxe de videoxuegos bien queríu y especial. Ye’l fontaneru italianu más famosu de tolos tiempos: celebramos el Día de Mario Bros. ¿Sabes por qué escoyó esta fecha? Ye la resultancia d’estremar el nome de Mario: mar (marzu) y io (tómase como’l númberu 10) ¡Xenial!

  • #DiaDeMario #SuperMario #MarioDay #Mar10Day

Mario ye un fontaneru italianu, que forma parte del mundu gamer dende fai 37 años. Ye’l protagonista de la saga de videoxuegos de Nintendo, siendo’l más popular d’ellos el «Super Mario Bros». Esti xuegu, tan conocíu como famosu, salió per primer vegada a la vienta en Xapón el 13 de setiembre de 1985 per parte de la empresa Nintendo, revolucionando la industria de los videoxuegos. Adquirió tanta popularidá qu’anguaño tien películes, caricatures ¡hasta un parque temático y uno avenida col so nome!

Primeramente, Mario foi un personaxe del xuegu Donkey Kong (denomináu Jumpman), creáu por Shigeru Miyamoto para Nintendo nel añu 1981. Yera un carpinteru que tenía de saltar barriles para salvar a la princesa Pauline.

¿Sabes d’onde provien el so inigualable bigote o mostacho? Esta traza característica de Mario ye por cuenta de la llimitación gráfica de 8 bits de les máquines de xuegos para esa dómina, apurriendo un elementu bien notable a esti simpáticu personaxe.

Mario: el videoxuegu más vendíu nel mundu. Por casu, la saga «Super Mario Bros» vendió unes 262 millones de copies en tol mundu, convirtiéndose nel más vendíu de la hestoria. Tamién cunta con sub sagues, como «Mario Party» y «Mario Cart». Esta postrera atropó unos 37 millones de copies para la vienta.

El «New Super Mario Bros» para Nintendo DS y el so homónimu para Wii vendieron más de 30 millones de copies cada unu d’ellos. Pela so parte, «Mario Kart» para DS vendió más de 23 millones de copies, ente que «Super Mario World» para SNES fixo lo suyo (más de 20 millones de copies).

Na celebración del Día de Mario Bros fanáticos de too el mundu esfruten de tolos xuegos de la saga de Mario y suelen vistise con dalguna prenda de vistir alusiva a esti coloríu personaxe.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *