Publicado en Curiosidaes

La variante albina de los defines

Ye una variante albina con piel rosa y güeyos coloraos.

 

Un pescador estadounidense vivió la sorprendente esperiencia de columbrar y grabar a un delfín de color rosa, compartiendo esti momentu nes redes sociales, onde se convirtió rápido nun fenómenu viral con cientos d’usuarios compartiendo impresiones. El sucesu tuvo llugar nes proximidaes de la mariña de Louisiana, nes agües del Golfu de México.

Nel videu, reparase cómo dellos delfines remanecen saltando a la superficie, y de sópitu, unu d’ellos destaca por tener el so cuerpu dafechu rosa. Esta inusual condición débese a una mutación xenética que los convierte n’albinos y otorgar un tonu de piel rosau.

Esti aspeutu ye estraordinariamente raru, y dende el sieglu XX, solo rexistráronse alredor de 20 avistamientos de delfines rosados. El Fondu Mundial para la Naturaleza (WWF) destacó qu’estos animales tamién pueden atopase en ríos porque habiten puramente n’agües duces, específicamente nes cuenques de los ríos Amazones y Orinoco, en países como Bolivia, Brasil, Colombia, Ecuador, Guyana, Perú y Venezuela.

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *