Un nuevu documental viaxa al traviés de Picos d’Europa: «Los guardianes del Norte». Con sorprendentes imaxes a vista de páxaru, enceta dende’l so orixe xeolóxicu hasta la so increíble biodiversidá, amás d’esquiza la so hestoria, cultura y l’impactu del cambéu climáticu.
Fonte: DiariodeValderueda / Youtube /
Un nuevu documental, estrenáu’l pasáu 2 de marzu, ufierta un viaxe al traviés del Parque Nacional de Picos d’Europa, un territoriu que comparten les provincies de Llión, Asturies y Cantabria, y que se considera una de les xoyes naturales más impresionantes d’España.
‘Picos d’Europa: un viaxe al traviés de los guardianes del Norte’ enceta dende’l so orixe xeolóxicu hasta la so increíble biodiversidá; esquiza la so hestoria como primer Parque Nacional d’España y la so cultura; y amás estudia l’impactu del cambéu climáticu nesti icónicu macizu montascosu.
Al traviés de sorprendentes imaxes a vista de páxaru, esti trabayu audiovisual dexa afayar dalgunos de los llugares más emblemáticos del Parque Nacional, como la Naranxal de Bulnes, el Gargüelu del Cares o los Llagos de Cuadonga.
Tamién avera al espectador la fauna qu’habita nestos montes, ente la que s’atopen l’osu pardu cantábricu, el llobu ibéricu y el frangüesos. Y, otramiente, da a conocer la so hestoria, la so naturaleza y la llucha pol caltenimientu d’esti paraísu montascosu.
Fotografía: Documental ‘Picos d’Europa: un viaxe al traviés de los guardianes del Norte’