- Esti eventu foi declaráu Fiesta d’Interés Turísticu del Principáu d’Asturies.
- Denominación d’Orixe Protexida Cangas, que s’estiende polos conceyos de Cangas, Degaña, Grandas de Salime, Ibias, Ayande, Pezós, Eilao y Tinéu.
- Zones de producción de vinu en terrenes serrapatosu y montascosos que trabayen auténticos héroes. D’ende’l so nome, viticultura heroica, que se remonta a la Edá Media, cuando los monxos del Monesteriu de Corias empezaron a cultivar vide y a ellaborar vinu nos terrenes que lu arrodiaben.
Afaya la única zona d’Asturies que produz vinu mientres la Fiesta de la vendimia de Cangas 2024, del 10 al 13 d’ochobre. Entérate de too el programa d’actividaes y ven a ver cómo se tría la uva, visita una bodega, fai una cata de vinos y llévate los meyores productos nel mercáu.
Celébrase siempres la fin de selmana más próxima al 12 d’ochobre. En 2024 cai en sábadu, polo que nun hai ponte. Pero tienes trés díes completos para esfrutar d’esta fiesta d’interés turísticu.
Vive l’ambientazo del mercáu, saborguia un bonu vinu DOP Cangas y non te pierdas unu de los momentos más esperaos, la pisada de la uva nel patiu del Palaciu Conde Toreno. Y ye qu’esta tradición recrea cómo se faía la pisada d’antiguo. Cofrades y vendimiadores vistíos como finales del sieglu XIX desfilen dende’l Conceyu poles cais de Cangas, xuntu col carru del país tiráu por vaques coles uves.
Xueves, 10 d’ochobre 18:30
Patiu del Conceyu: presentación del stand de DOP Cangas.
20:00 h. Patiu del Conceyu: apertura de les bodegues DOP Cangas.
Vienres, 11 d’ochobre 17:00
Plaza de la Oliva: apertura del Mercáu d’Artesanía y Agroalimentación.
18:00 h. Patiu del Conceyu: Vienta y degustación de vinu DOP Cangas.
17:00 – 18:00 h. Patiu del Conceyu: Taller «Cocina molecular y ciencia: Ñam, Ñam Tiestu de Tierra de Cangas y Uves.
17:00 – 21:00 h. Patiu del Conceyu: Ludoteca infantil.
19:30 h. Patiu del Conceyu: Inauguración de la Fiesta de la Vendimia, acompañáu de la Banda de Gaites de Cangas.
20:30 h. Palaciu d’Omaña: Hermanamientu ente la Confrería del Arroz con Lleche de Cabranes y la Confrería del Vinu de Cangas.
21:00 h. Patiu del Conceyu: Conciertu de Los Buscavidas.
21:00 h. Cais de Cangas: Pasacalles de la Banda de Gaites de Cangas.
Sábadu, 12 d’ochobre. Fiesta de la Vendimia Cangas
10:30 h. Desfile de la Confrería del Vinu de Cangas, acompañáu de les confreríes asistentes y bandes de gaites.
11:00 h. Plaza de la Oliva: apertura del Mercáu d’Artesanía y Agroalimentación.
11:00 h. Patiu del Conceyu: Vienta y degustación de vinu DOP Cangas.
11:00 – 12:00 h. Patiu del Conceyu: Taller «Arte y Ciencia: Polímeros».
11:00 – 14:00 h. Plaza del Conceyu: Exhibición de torniamientu.
11:30 – 12:30 h. Teatru *Toreno: Gran Capítulu de la Confrería del Vinu de Cangas.
11:30 – 13:30 h. Plaza de la Oliva: Taller d’Alfarería. Entrada llibre.
12:30 – 13:00 h. Basílica: misa cantada.
12:00 – 14:00 h. Plaza de la Oliva: Cantares de Chigre al cargu de Andecha Turcipié.
12:00 h. Auditoriu de Cangas: Cata maridaxe de vinu DOP Cangas con quesu Afuega’l Pitu.
Inscripciones en @consejoregulador@docangas.es.
13:30 h. Patiu del Conceyu: Guateque Experience.
13:30 – 21:30 h. Patiu del Conceyu: Ludoteca infantil.
16:00 – 17:30 h. Patiu del Conceyu: Cantares de Chigre al cargu de Andecha Turcipié.
17:00 h. Auditoriu de Cangas: Cata maridaxe de vinu DOP Cangas y Choscu de Tinéu.
17:00 – 19:00 h. Plaza del Conceyu: Exhibición de torniamientu.
17:00 – 18:00 h. Patiu del Conceyu: Taller «Cocina molecular y ciencia: Ñam, ñam Tiestu de Tierra de Cangas y Uves.
17:00 – 19:00 h. Plaza de la Oliva: Taller d’Alfarería. Entrada llibre.
19:30 h. Patiu del Conceyu: Pisada Tradicional de la Uva. El percorríu del carru del país, cola Confrería del Vinu de Cangas y un grupu de vendimiadores vistíos de dómina, sale del patiu del Conceyu, pasa poles cais de Cangas y torna al patiu pa la pisada tradicional de la uva.
20:00 – 21:00 h. Patiu del Conceyu: Cantares de Chigre al cargu de Andecha Turcipié.
20:30 h. Basílica Santa María Madalena: Conciertu de la Coral Polifónica de Cangas y la Coral de San Félix de Llugones.
21:00 h. Patiu del Conceyu: Tardeo cola animación de D’Rumba.
Domingu 13 d’ochobre 11:00
Plaza de la Oliva: apertura del Mercáu d’Artesanía y Agroalimentación.
11:00 h. Patiu del Conceyu: Vienta y degustación de vinu DOP Cangas.
11:00 – 12:00 h. Patiu del Conceyu: Taller «Arte y Ciencia: Polímeros». Necesaria reserva previa.
11:00 – 14:00 h. Plaza del Conceyu: Exhibición de torniamientu.
11:30 – 13:30 h. Plaza de la Oliva: Taller d’Alfarería. Entrada llibre.
12:00 h. Patiu del Conceyu: Entrega de premios del concursu de pintura al campu.
12:45 – 13:30 h. Dende la Plaza de la Oliva hasta la Plaza del Conceyu: Pasacalles y conciertu de la Banda de Música de Cangas.
13:30 h. Patiu del Conceyu: Música al cargu de La Movida.
Amás, vas poder esfrutar d’esposición colectiva d’artes plástiques y visuales «Expotoño 2024» nel Conceyu de Cangas del xueves 10 al domingu 13 d’ochobre.
El Muséu del Vinu de Cangas celebra la Fiesta de la Vendimia 2024 con un ampliu programa d’actividaes, como cada añu, por que vivas l’auténtica esperiencia de la vendimia.
Nun Pierdas la Fiesta de la Vendimia Cangas 2024, del 11 al 13 d’ochobre, xuna de les principales festividaes del conceyu xuntu cola Descarga de Cangas en xunetu.

