Como tolos años, queremos dar las gracias a tola xente que nos echóu un gavitu na salida de los Guilandeiros. A la xente d’Oubona por tan espectacular recibimientu ya acoyida. Gracias Asociación Cultural Amigos de Obona, especialmente Nuria y Tino. A la xente de Campiel.lu, especialmente a Casa Herminia -Tineo Siempre a l’altura…A Autocares Garrido, siempre tan profesionales. A Ayuntamiento de Tineo pol apoyu, por tar ahí… L’añu que vien, si’l cielu nun nos cai encima, volveremos… MUITAS GRACIAS Semeya
Los vecinos d’Oubona y Campiel.lu esfrutaron de los canticos, bailles y travesures de los guilandeiros. Los Guilandeiros de Tinéu’ volvieron güei a les cais. Nesta ocasión, nos pueblu d’Oubona y Campiel.lu en Tinéu. Trátase d’una tradición ancestral, una mazcarada d’iviernu que se recuperó fai 13 años y que vuelve tar bien viva nel conceyu.
Cantando, baillando y faciendo travesures percorrieron les cais d’Oubona en busca del aguilandu. Una tradición que yá se celebraba nesti pueblu fai más de cien años.
Un grupu de 34 guilandeiros recuperó la tradición fai 13 años y yá puede presumir de tener cantera por que esta tradición calténgase.
Los que más lo esfrutaron fueron los vecinos d’Oubona y especialmente les persones mayores del pueblu que caltienen dalguna alcordanza d’esta tradición.
Allegría que se dexó sentir n’Oubona y que va quedar para siempres na memoria d’estos vecinos.
