La Conseyería d’Educación concluyó esta selmana les pruebes de certificación d’idiomes para evaluar y acreditar la competencia llingüística n’inglés, francés, alemán ya italianu. Anguaño inscribiéronse 2.728 persones nes ocho escueles oficiales d’idiomes del Principáu, un 15% menos que na convocatoria anterior. Inglés foi de nuevu la llingua más demandada con un 83,3% del total de los aspirantes.
Les persones inscrites para les pruebes d’inglés representaron el 83,39% del total (2.275), siguíes de les de francés, con un 10,85% (296); alemán, con un 2,74% (75) ya italianu, col 3% (82).
Les pruebes tomaron los niveles básicu (A2), entemediu (B1 y B2) y avanzáu (C1 y C2), salvu en llingua italiana, yá que n’Asturies nun se certifica’l C2. Los niveles con mayor participación fueron el B2, con 916 inscripciones, y el C1, con 900.
Les sedes fueron les mesmes escueles d’idiomes d’Uviéu, Xixón, Avilés, Cangas, Llangréu, Llanes, L.luarca y Mieres del Camín. Más del 97% de los estudiantes pudieron realizar los exames na see na que formalizaron la inscripción. Al restu, asignóse-y otra escuela por motivos organizativos.
Cada prueba d’idiomes constaba de cinco partes arrexuntaes en dos bloques: escritu y oral. Los trés primeres partes —comprensión de testos escritos, comprensión de testos orales y producción y coproducción de testos escritos— componíen el bloque 1.
En cuanto al bloque 2, l’oral, evaluar nuna segunda xornada y constaba de la producción y coproducción de testos orales y mediación. Los examinandos teníen de superar los cinco partes pa llograr la certificación correspondiente.
Un equipu de docentes de les escueles oficiales d’idiomes ellaboraron los 95 modelos de pruebes que riquen les cuatro llingües, con cinco niveles caúnu (sacante italianu, que certifica cuatro), y cinco maña per idioma y nivel.
El profesoráu de los departamentos didácticos de les citaes escueles va calificar a les persones aspirantes. En total, constituyéronse 22 tribunales partíos nes ocho sedes ya integraos por casi 150 docentes.
Tocantes a la convocatoria estraordinaria de les pruebes de certificación d’idiomes, va desenvolver ente los díes 5 y 17 de setiembre. Nesta convocatoria van participar, per segundu añu consecutivu, los estudiantes del programa fale d’enseñanza en llingües estranxeres nos niveles B1 y B2 d’inglés y nel B1 de francés.
