Setenta y cinco mil persones rexuntáronse esti llunes n’Uviéu para asistir a la Cabalgata de Reyes más allegada de la hestoria (otres 15.000 fixeron lo propio na de La Corredoria).
La más numberosa en cuanto al públicu y tamién la más madrugadora. L’amenaza de mala meteoroloxía pola umbada ‘Francis’ obligó a adelantrar l’entamu del desfile una hora y media, que partió a los cinco en puntu de la tarde, a plena lluz del día, y eso foi precisamente lo que la salvó de la intensa agua qu’apaeció daqué antes de los ocho.
Sicasí, y con too y con eso lo anterior, la principal novedá de la visita de los Reis Magos a Uviéu esti acabante estrenar 2026 foi’l cambéu del percorríu. Empezó, per primer vegada, na cai Santa Susana. Fízose en silenciu, cola comitiva d’Aliatar encabezando los meyores deseos de Les sos Maxestaes d’Oriente pa la capital asturiana, per delantre de la Real Banda de Gaites Ciudad d’Uviéu, que nun empezó a interpretar el so primer villancicu hasta la embocadura de Conde Toreno, por cuenta de que esi tramu inicial taba acutáu pa los neños con hipersensibilidad acústica.

.jpg)
.jpg)
.jpg)