Publicado en Tradiciones

La nueche de San Xuan…

La nueche de San Xuan lleva celebrándose dende primero que la Ilesia punxéra-y nome de santu. Esta nueche, en pueblos y ciudaes de toa Asturies, enciéndense fogueres para quemar lo malo, s’enramen fontes y hasta les xanes salen de les cueves.

Una nueche antigua, simbólica, enllena de fueu, agua, yerbes, deseos y pequenos xestos que nos ayudar a soltar lo que pesa y abrir espaciu para lo nuevo.

https://gustamelotradi.blogspot.com O eso dicen. #asturias #sanjuan #asturies #sanxuan

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu