Publicado en Día de...

Día Internacional de la Sidra

Güei, 3 de xunu,  celébrase en tol mundu’l Día Internacional de la Sidra. ¿Por qué esta fecha? Porque “simboliza l’empiezu de la temporada de la sidra de mazana en tol mundu”

Tomar un culín de sidra ye daqué habitual ente los asturianos que busquen la meyor calidá por que’l suerbu tres l’escanciáu tea al altor de les sos mires. Les vientes de DOP Sidra d’Asturies volvieron marcar un récord históricu en 2018, al superar nun 73% les del añu anterior. Esta medría sofita nel creciente interés del consumidor por un productu calidable. El Conseyu Regulador Sidra d’Asturies contabilizó la entrega de 3.766.000 contraetiquetes mientres 2018, xuna cifra alloñada de la del añu anterior: 2.170.500. Tocantes a la sidra natural esplumosa, asocedió más de lo mesmo, doblando l’añu pasáu les cifres de 2016 y superando los 93.000 llitros.

La campaña de 2018 destinó más de cuatro millones de quilos de mazana asturiana a ellaborar sidres amparaes pola Denominación d’Orixe (DOP), lo que supon más del doble que dos años antes. Los llitros certificables baxu la DOP Sidra d’Asturies llegaron a los trés millones.

Sidras más premiaes

 

Autor:

Maestra de Llingua Asturiana Colexu Carmen Ruiz-Tilve - Uviéu